loading...
خون گریه های من

هستی بازدید : 14 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (3)

روزی از عشق خودم را حلق آویز میکنم و آخرین آرزوی من این است در روی طناب اسم تو را حک کنم  تا حداقل در مرگم فکر کنم همیشه در کنارت خواهم بود....

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط وروجک در تاریخ 1392/04/08 و 0:32 دقیقه ارسال شده است

زیبا بود
انچه را در روشنایی دیده ای در تاریکی فراموش نکن ...
پاسخ : ممنونم وروجک که نظر دادی مرسی مرسی
پاسخ : بازم سر بزنید آخه میخوام چیزای بهتری هم بزارم ممنون میشم

این نظر توسط تنهای تنها در تاریخ 1392/04/08 و 0:24 دقیقه ارسال شده است

زیبا بود
از درخت سکوت میوه ی ارامش اویزان است ...
پاسخ : سلام تنهای تنها امید وارم زود از تنهایی در بیای گلم
پاسخ : بازم سر بزنید میخوام چیزای جدیدی باز بزارم ممنون میشم

این نظر توسط دوستان همیشګی در تاریخ 1392/04/08 و 0:18 دقیقه ارسال شده است

هستی جان لطفا به ما دو تا سر بزن تا بهت سر بزنیم اګر لینکمون کنی هم لینکت می کنیم عزیز الان وقت نداریم ولی حتما میاییم و نظر میدیم راستی خوش اومدی به جمع ماشکلکشکلکmarjan_joon.rozblog,,,,,,,,,sahel_joon.rrozblog به جمع من و ساحل بپیوند تا ازت حمایت کنیم و از دوستان ما باشی منتظرت هستیم ...
پاسخ : سلام عزیزم حتما !!!ممنون که نظر دادین خوش حال شدم
پاسخ : بازم خوش حال میشم سر بزنید خدافظتون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام بچه ها به وبلاگ من خوش اومدین . نظر یادتون نره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آخرشه
    به نظر شما پسر بودن بهتره یا دختر بودن؟
    پسر بودن بهتره یا دختر بودن؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 918